26 oktober 2010

Lägesedan jag skrev nu, som sagt, jag är en periodare, och nu är en ickeperiod.. men jag lägger inte av helt iallafall.

Jag har ångrat mig angående håret, jag vill inte ha rött längre, jag vill ha bruna slingor istället, inte för att jag är velig eller så, haha!

Annars händer det inte så mycket här, eller jo. Nästa vecka kommer nattis och marcus ner:D det ska bli superkul, lite senare så ska jag åka upp till gränna. Mys!

Valpisen blir mer och mer verklighet, kenneln parade sin hund nyligen och nu så väntar vi på att se om det blev något resultat.går allt som det ska så får jag en valp vecka 8! sjuukt!


Jag kan inte vänta! :)

Jag ska försöka bli bättre på att skriva, jag lovar. Just nu har jag inget mer att säga såå.. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag försöker fundera på hundraser som man kan ha även om man är allergisk... (Inte för att vi har råd, men någon gång.) Men det är ju svårt... Vill inte ha en för stor hund, men inte heller någon liten råtta... Jaja, måste väl börja leta bra böcker. :)

Hoppas du får din valp nu! Längtar efter att få träffa den.

Och är det säkert att du inte vill komma hit? :)

2010-10-28 @ 15:12:49
URL: http://cascadeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0