en trött söndag

Ja, då har man jobbat ännu en helg, och trött är man. Sen är det ju lite extra förvirrande eftersom vi har ställt tillbaka klockan också. Fast jag är ju alltid förvirrad, så allt är som vanligt

 Tyvärr får jag inget besök i nästa vecka, det blev lite knas där, men men. Jag, och förhoppningsvis konne, kommer åka upp till gränna vecka 49 istället. Det ser jag verkligen fram emot!

Just det, jag har glasögon nu, men jag känner inte riktigt att de hjälper, jag får gå tillbaka och snacka med dom. har använt de litegrann, känner att det hjälper på nära håll men på långt håll ser jag jättedåligt, och så ska det väl inte vara? jag kan inte fatta att jag måste använda dom hela mitt liv, det känns så konstigt...

Annars händer det verkligen inte mycket kul här, så ursäkta att jag inte har så mycket att skriva om :P Tillbringar kvällen med läsk, chips, choklad och vindruvor (se, lite nyttig!) och sen lite film ovanpå det!

Imorgon ska jag in och ta en fika med bamse-Martina, nej hon är inte bamse, bara lite (läs jätte) gravid :) Det ska bli kul! Med tanke på att den fikan är försenad, jag vet inte, 8-9 månader, haha! Det kommer bli så mysigt! Ser fram emot morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0