en obränd äggröra :D

Ja, idag brände vi inte den. Vi utvecklas i matlagningen, jag och karl'n min. Föräldrarna kommer hem på lördag, dom gottegrisarna drar sig från att lämna sommarstugan. Jag har fullt upp hela dagarna, mat, tvätt, städa och allt annat som ska göras, sen jobbet ovanpå det. det är jättekul! men känner att detta huset verkligen är för stort när man bara är två, iallafall när man är så unga som vi är.  Men jag kan ju erkänna att man blir sugen på att skaffa eget nu, fast inte riktigt än :P

På torsdag åker jag och konne till ullared, jag ska inte handla så mycket men jag ska hjälpa konne att köpa kläder, SKOJ! Sen är det alltid kul med äventyr :)

Men nu ska jag sätta mig ner och beställa lite kläder från jobb, får se om det blir jackan också, shoppaholic ...*host host*

:)



They paved paradise and put up a parkin' lot
With a pink hotel, a boutique, and a swingin' hot spot
Don't it always seem to go
That you don't know what you got till it's gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0