ensam hemma.

Just nu är jag mitt uppe i en tvåveckors-period av ensam hemmande.. GOSH säger jag bara, hinner inget annat än att fixa grejer. Diska, städa, tvätta. Bara en sån sak som att hämta posten, för många kommer den bara in genom dörren, men inte här.. och det är en sån sak som man bara inte tänker på. Detta öppnar mina ögon litegrann, om man säger så . Konne sover här varje natt, förutom inatt, och det är ärligt lite läskigt. Här är så mörkt och tyst, och det är ett så stort hus, som knakar! Det värsta är att vi ha haft inbrott runtomkring här på nätterna, även i våra garage, så man känner sig inte helt trygg här om nätterna. Men jag ska väl klara det en natt. Nästa vecka ska jag och konne åka till ullared :D massa skoj ska det bli! (jenny, vi åker den 30/9) Ärligt är jag lite förvånad över att jag fick med honom så lätt som jag gjorde ;)


Nu sitter jag framför datorn och väntar på att klockan tickar framåt så jag kan se reprisen av dagens idol, visade ju sig att där var med en som jag visste vem det var (hur konstig blev inte den meningen :S) iallafall, så måste jag ju se hur det går för honom!

Sitter och spanar in denna jackan som jag är väldigt sugen på att köpa! 1495:-


Snygg? yes, no?




 

Kommentar man får när man tvättar av sminket:
You're not a cute, little panda
You're THE cute little panda
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0