HEEJ!

I'm back! Det var enormt längesen jag skrev men jag har inte haft lust helt enkelt.

Egentligen så har jag väl inte så mycket att skriva nu heller, som vanligt.

Tillbringade en väldigt mysig helg på tåssjö lägerskola med släkten, har en massa nya fina minnen nu och längtar redan till nästa år :)

Är just nu inne i någon form av inredningsfas, känner stort behov av att göra om på mitt rum och det är nu! Få in mer förvaring och mer plats på samma gång är inte så lätt :P Har kommit en bit och jag är så nöjd med resultatet :D Men nån bild får ni inte se! Mohaha

nu ska jag fortsätta surfa runt på ikea.se :)

Har mycket kul som händer framöver, bla danmark, ullared och gränna :) då kommer jag ha mycket kul att skriva om!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska du till Ullared? Jag ska dit den 27/9 och åker ensam (Min karl jobbar då)... Hade varit kul med lite sällskap!

2010-09-08 @ 22:44:50
Postat av: Paulina

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 10:24:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0