offside och springsteen

En liten intressant sak hände min tv för en tid sen kanal 4 och 6 slutade fungera. jag har inget kanalpaket uppe på mitt rum och har inte kännt att jag behövt det innan... men nu är det frestande. Utan kanal 4 och 6 så krymper utbudet helt plötsligt väldigt mycket, detta har lett till att jag har sett en massa konstiga dokumentärer, barnprogram och en hel del trädgårdsprogram. Jag börjar t r ö t t n a ! Men ikväll var det inte så illa. Först var det den svenska filmen offside, en typisk, mysig svensk film, sen fick jag njuta av springsteens ljuva stämma, inte helt fel.

Den lilla danmarksresan närmar sig med stormsteg och jag längar bara mer och mer! sitter och planerar vad vi ska handla med oss, handla mat in danmark är inget smart drag ...

Nu ska jag sätta på en film på datorn, för nu tog utbudet på tv:n helt slut :P



I slutändan tjänar du aldrig på att slarva
Jag säger inte att noggrannhet är a och o
Men nära skjuter ingen hare om man säger så


Eller som jag skulle säga ... Om det hade varit ett 11-mannamål!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ja! :)

2010-09-13 @ 08:33:48
URL: http://ingenvanligeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0