Long time..

Jag har haft ett litet upphåll som ni kanske har märkt.. Men jag är back! :)
Just nu sitter jag i mitt rum, med ISKALLA fingrar och försöker kolla film samtidigt som jag skriver här, inte så lätt eftersom jag sitter med ryggen mot tv:n. Men vad är livet utan utmaningar?

På tal om utmaningar, på måndag smäller det! Då ska jag hämta min lilla valpis!
Hela veckan har gått åt förberedelser, köpa åtta miljoner olika saker, tänka, planera .. allt! Jag kan inte fatta att detta verkligen händer, jag ska få en egen hund! Herregud! Hon heter Knixa förresten :) Uttalas "nixa" Egentligen heter hon Rajfax Knowing Knixa Of Ginza.



Här är hon pytteliten, 1 vecka tror jag, det är hon med det gröna halsbandet



Här är hon 6 eller 7 veckor tror jag

Imorgon är det 30-årsfest med släkten och en bunt jag inte känner, men jag, konne, nattis och madde är där så vad kan gå fel :)

Trevlig fredagsnatt allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0