En ny sport!

WOW! hahaha, skriv Väla och folk stormar in på bloggen, tror jag ska göra det till en sport att skriva en så bra rubrik som möjligt. Nej, orka?

Får sova mindre och mindre varje natt. Planen är att Knixa ska gå upp med mamma och pappa så jag får sova lite, och det gick jättebra första gången, men nu går det inte alls! Why?? Så nu får mamma väcka mig ännu tidigare för att hon gnäller så mycket och mamma vet inte vad hon ska göra. En sak som gjort skillnad är att hon inte kissar på mitt rum på natten längre, tror det är för att hon går ut tidigare med pappa. Men sen är hon så stressad över att jag inte är där så hon kissar inne där nere istället. Jösses!
Nytt försök ska ske imorgon!

Konstigt nog så är jag van vid att gå upp 6-7 varje morgon. Trodde det skulle bli jättejobbigt, för jag är ingen morgonmänniska! Men antar att man känner ett så stort ansvar så man bara skuttar upp. Men och andra sidan så går jag och lägger mig 22-23 istället för 01.00, haha!

Att gå hemma hela dagarna lockar fram min kreatvia sida! Good! Häromdagen bakade jag och mannen min rockyroads (kanske inte överdrivet avancerat) , och idag ska jag göra hallon- och chokladmarmelad (betydligt mer avancerat!) Fick det av Emelie när jag fyllde år och det var så sjukt gott så jag måste testa att göra det själv. Dock är jag ingen naturbegåvning som henne, så det är ju ingen garanti att jag klarar det, bara för att hon gjorde det . . . I'll let you know.


Kommentarer
Postat av: Annette

För att Nixa ska bli bekväm kanske det är bäst hon sover där nere i köket/hallen om nätterna så den som vaknar först släpper ut henne??? har du ingen bur så skaffa det....det är A och O att man gör rutiner om morgonen........ja hela dagen när dom är valpar........hon gnäller säkert för att hon behöver gå ut, kontra att du inte är där.......ni måste vänja henne vid att du inte kan vara där hela tiden...snart börjar du ju jobba igen och då ska väl mamma ta ut henne eller???

2011-03-11 @ 19:34:44
URL: http://www.rajfax.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0