En vecka senare

Tydligen ska man skriva att man är mammaledig för att få läsare! hahaha, ledsen om jag gjorde folk besvikna!

Nu har Knixa bott hos mig i en vecka och det går så bra! Hon har lärt sig sitta och ligga, apport och kommer nästan alltid på kommando OCH hon har haft två torra nätter på rad nu. Det går över förväntan! 

Inatt sov Konne över och det var inga problem, Konne är en jättebra lekkamrat enligt Knixa. Hon är extremt social och välkomnar alla med glatt humör!

I förrgår åkte jag hemifrån en stund för en underbar middag med några tjejer från jobb, megamysigt! Knixa var hemma med mamma och pappa och det gick jättebra. Hon letade lite efter mig först men inget gnäll och snart somnade hon gott under soffan.

Allt går så bra! Nu väntar jag på att konne ska komma hem från mötet sen ska vi se om Knixa är sugen på att gå ut och leka, det är ju så sjukt fint väder ute, det är ju vår! :D


Kommentarer
Postat av: Annette

Härligt att läsa att det går så bra med lila söta Nixa.....kram på er från stolt mommo

2011-03-08 @ 21:18:28
URL: http://www.rajfax.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0