Mammaledig

Jag antar att man kan kalla det för mammaledig..
Tyvärr blir det inte så mycket mer än hundprat för det är det enda jag sysslar med just nu.


Jag går hemma med Knixa hela dagarna (hennes namn uttalas "Nixa", om jag inte har sagt det?)
Vad vi hittar på om dagarna? Vi bajsar, kissar, äter, busar och sover. har så smått börjat lära henne att sitta och ligga, men det är fortfarande mycket nytt för henne, så jag tar det lite lugnt med träningen. Dessutom är hon bara intresserad i ca 10 min sen orkar hon inte mer.

Just nu ligger hon och sover så då kan jag passa på att skriva detta, annars hinner jag inte med så mycket mer än kolla henne. Just nu ligger hon och sparkar på mitt ben i sömnen, don drömmer säkert att hon jagar den där hemska leksaksräven!
Imorgon ska jag köpa en ny kamera så att jag kan ta lite bättre bilder, dom jag har nu är jättesuddiga så jag tänker inte ens lägga upp en bild! Hittade en kamera på Netonnet för 499:- med 14 mp och HD-filmning, känner att det räcker bra för stunden. Vill egentligen ha en systemkamera men det får vi ta när jag inte har panik för att min kamera har pajat! (ja, hon sparkas forfarande...)

Okej, jag måste bara lägga upp denna bilden! Herregud :) Är inte detta ett tecken på trygghet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0