mycket på en morgon!

Vilken morgon!

Först ville inte Knixa gå upp med mamma och pappa, vilket har gått bra hela veckan nu. Så det var bara upp och hoppa. Sedan vägrade hon att kissa när vi var ute efter hennes frukost, vi var ute i 2 timmar(!) och det första hon gjorde när hon kom in var att kissa...Varför?? Det gick så bra innan i morse! Denna hunden är ett mysterium :)
Idag är sista lediga dagen, imorgon ska knixa få en liten spruta och sen ska jag jobba 12-20.15, mjuk början ;)

Fick reda på att min bästa kompis har förlovat sig! ... via facebook... var ju inte riktigt meningen. Men jag är så glad för hennes skull !


har precis beställt hem mitt första Gina-paket i år! och det är mars! jag är duktig :) men det som är så typsikt är att jag har väntat på ett plagg som ska komma in, i evigheter, tillslut gav jag upp och beställde det andra. Idag kom den upp på hemsidan... min vanliga tur! Jag får köpa den på jobb imorgon.


Så FIN! och MIN!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0