Nya väla

Tjoho! Nu har dom kommit ut med en del av butikerna som ska komma till väla. LYCKA! Ska bli skönt med lite nyheter.
Här är butikerna dom har kommit ut med:

Mode
Motivi, Desigual, J. Lindeberg, Hugo Boss, Day Birger et Mikkelsen, G-Star Raw, Accessorize, Mango,
Filippa K, Zgander, Cirkus, Noa Noa, Björn Borg, Deichmann, Åhléns

 

Heminredning
Lisbeth Dahl, Chilli Store, Granit, Åhléns


Skönhet och spa
Sent of Beauty, Organza, Make Up Store


Kafé och konfektyr
Coffee House by George, Bites & Bottles

Dom med fet text är jag lite extra glad över!






Nya väla invigs 25 Augusti.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 08:43:33
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0